Site Yükleniyor...

Kuru İğne Tedavisi

16 Temmuz 2019 Gönderen drerturk0
kuru-igne-tedaviler.jpg

Kuru iğne tedavisi güvenli, yan etkisi olmayan, tedavi edici ve zararsız bir yöntemdir. Uygulanan iğne, herhangi bir ilaç içermediği için bu ismi alır. Bu sebeple alerji ve yan etkiler içermez.

Kuru iğne tedavisinde, hastanın muayenesi yapılıp tanısı konulduktan sonra, kaç seans uygulama yapılacağı belirlenir. Tedavinin süresi, yani kaç seans olacağı, problemin bulunduğu vucut bölgesinin genişliğine, rahatsızlığın ne kadar eski olduğuna, hastanın yaşına göre belirlenir. Bazen tek bir seans yeterli olabilmektedir. Genelde 3-5 seans uygulanır. Bazı nadir durumlarda tedavi 8-10 seansı bulabilir. Seanslar haftada 1 uygulanır.

Kuru iğne tedavisi, boyun, bel, bacak ağrılarında, omuz, dirsek kalça gibi eklem hastalıklarında sıklıkla kullanılır. Bu hastalıklarda bazen tek başına, bazen de fizik tedavi ile birlikte, fizik tedaviye destek olarak uygulanır ve çok etkili, kalıcı sonuçlar elde edilir.

Yasal Uyarı: Sayfa içeriği sadece bilgilendirme amaçlıdır. Tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz.